کد خبر 791490
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
دیدار تیم فوتبال نوجوانان ایران با اسپانیا

دلفی و شریعتی از دید نویسنده فاکس نیوز (آسیا) در جمع برترین‌های فوتبازیر 17 سال جهان هستند.

به گزارش مشرق، اسکات مک‌اینتایر نویسنده وب سایت خبری تحلیلی فاکس نیوز در بخش آسیایی، نام 5 ستاره نوجوان را که آینده‌ای بسیار درخشان خواهند داشت انتخاب کرده و به عنوان ستارگان برتر جام جهانی زیر 17 سال معرفی کرده است:

قرار گرفتن نام دو ایرانی در میان 5 ستاره درخشان جام جهانی 2017 در وب‌سایت فاکس اسپورت آسیا، تامل برانگیز و مهم است، هر چند تیم ملی زیر 17 سال ایران فوق العاده بود و با نتایج بسیار درخشانی که کسب کرد مستحق حضور در جمع بهترین‌ها است.

نام یونس دلفی و طاها شریعتی از ایران نیز در این فهرست قرار دارد. نویسنده مذکور با اشاره به کیفیت بالای این رقابت‌ها به کشور هند نیز به خاطر میزبانی نسبتا قابل قبول خود، تبریک گفته است.

در این گزارش آمده است: ایران برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی رسید و ژاپن به عنوان یکی دیگر از نمایندگان خوب آسیا با بدشانسی در ضربات پنالتی مقابل انگلیس تن به شکست داد.

محمد داوود از عراق اولین ستاره‌ای است که مک‌اینتایر به آن اشاره می‌کند، او سپس به سراغ یونس دلفی می‌رود از او به عنوان ستاره آینده فوتبال ایران و البته جهان یاد می کند.

نویسنده بر این باور است که قدرت بالای دریبل‌زنی دلفی باید بیش  از این‌ها زیر ذره بین باشد.

تاکفوسا کوبو بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال ژاپن دیگر ستاره‌ای است که از آن یاد می‌شود. بازیکنی با قدرت بالای بازی‌سازی و تصمیم گیری در لحظات سخت و مهم.

طاها شریعتی بازیکن خوش استیل و باهوش فوتبال ملی ایران دیگر نامی است که در فهرست 5 ابرستاره نوجوان جهان دیده می‌شود. نویسنده به قدرت دفاعی بازیکن و هوشیاری او در ترتیب دادن حملات ویران کننده اشاره می‌کند.

دیراج سینغ، دروازه‌بان خوب تیم ملی فوتبال هند نیز پنجمین ستاره انتخاب شده در این فهرست است. نویسنده در پایان مقاله خود آورده است: فوتبال حرفه‌ای کشورهایی چون انگلیس و اسپانیا تشنه استخدام چنین ستارگانی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس